Dressyrfjollorna.blogg.se

Hon har rätt verkligen!
Heja Nathalie!





Vad du har för mål med Snobben, vilka klasser du satsar emot och vill rida, vet inte om du redan berättat detta, men det skulle vara roligt att läsa om :)
'
Ja vad har jag för mål egentligen? Det vet knappt jag själv, haha. Jag satsar på att bli en så duktig ryttare som möjligt, att kunna rida många olika hästar och att kunna leva på hästarna/ bli beridare i ett stall någon gång i framtiden! :)
'
Med Snobben har jag väl inte heller några speciella mål, jag har kommit mycket längre än vad jag kunde drömma om för sisådär 4-5 år sedan. Tillsammans med Snobben har jag startat upp till FEI, och nu statsar vi på att få bra resultat & rutin i dem höga klasserna.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0