min tid till detta.

.Du vill vara som ponnysanning, har redan börjat ljuga om din ålder och säga att "du bara är en person"
oh nej jag vill inte va som ponnysanning! och nej ja ljuger inte om min ålder! maila om ni vill ha reda på min exakta ålder! jag är bara en person i denna bloggen!
jag kämpar för att nå till toppen? jag har tiden till bloggen & då vill jag försöka iallafall! om ni inte visste så får man testa det är bara så!  om ni vill ha skvaller? skicka in skvaller då för jag har inte lust att leta skvaller efter som ja ''suger'' tydligen? så skicka in då om ni har bättre? kom igen bara! anonyma! jag bestämmer la lite om min blogg iallafall lr? lr gör ja inte det? är det ni som gör det? nej det gör ni inte för det va ja som skapa detta bloggen! så min blogg! om ni tror att jag ska försöka avslöja mig så kan ni nog vänta ett bra tag för jag ger inte upp! så tro vad ni vill men om jag ''suger'' så skicka in egna skvaller!



Kommentarer
Postat av: FIA

Jag tycker att det är jättekul med en skvallerblogg till MEN ska den handla om storbloggarna eller Vänersborg/trollhättan bloggar!? Det är liiite svårt att tipsa om man inte vet det! ;-)



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-10-05 @ 14:35:45
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0