hallå?

börja nerifrån & läs!
men ja som sagt som bella skrev! vi har mail, så ni kan skicka in men ingen skickar in så blir svårt med skvaller & jag vill inte sitta & leta skvaller!
& ja är en person annars är det bara dra om ni inte tror mig? 0.o

KommentarTid
bella pettersson ' om 96 besökare i dag ksk blir mer men!:
öhm? dom har ett mail om ni inte ser detta?
så dom kan ju inte blogga om skvaller om ingen skickar in? :o dom vill ksk inte leta skvaller?
IP: 78.69.69.249
01 Oktober, 17:11
ylva om 96 besökare i dag ksk blir mer men!:
håller med de över, varför ha en skvallerblogg utan skvaller? dessutom behöver vi inte en ny gangsterponnyn eller liknande...
IP: 78.72.108.183
01 Oktober, 16:04
Kajsa ([email protected]) om 96 besökare i dag ksk blir mer men!:
Ett tips är att skvallra lite mer.
Kanske skaffa en Mejl där folk skickar in tips?
Och gärna lite mer bilder:)

IP: 90.230.55.129
01 Oktober, 08:57
Anonym om 96 besökare i dag ksk blir mer men!:
Trodde detta va en skvallerblogg och inte någon blogg som skriver hur många läsare man har två gånger om dagen. Det är ju inte så att någon kommer stanna om ni bara skriver om statestiken? Har ni verkligen tänkt efter för detta är ganska självklart -.-
IP: 90.239.192.161

Kommentarer
Postat av: s

Förlåt om jag säger detta men man får inte publicera andra IP:adresser på synliga ställen .. det är privat liksom.

Även om jag inte är med så kan du faktiskt polis-anmälas för det.



Så om jag hade varit du hade jag tagit bort dom..

2011-10-01 @ 17:55:11
Postat av: Anonym

Visste du att Sofia (ponnysanning)har en blogg? ;) Alltså inte sofialovee utan en testblogg? Hon har bara lagt upp ett inlägg och det var första gången hon red Hoffman. Snacka om utveckling. Där sitter remontet helt fail och det ser ut som han bara springer. Creeed till henne O.o http://sofiasbloggtestar.blogg.se

2011-10-01 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0